مذيعة "النهار" تبكي على الهواء.. والسبب (فيديو)

مذيعة
منذ : 4 اشهر, 5 ايام, 23 ساعات, 49 دقائق

مذيعة "النهار" تبكي على الهواء.. والسبب (فيديو)

تسبب شاب يُدعي إبراهيم عثمان شاعر من أحد دور الأيتام، يبلغ من العمر 16 عامًا في بكاء الإعلامبية لمياء عبد الحميد على الهواء.
حيث ألقى "عثمان"، خلال حواره مع الإعلامية ببرنامج "وبكرة أحلى" على فضائية "النهار"، اليوم الأحد، قصيدة عن الأيتام قال خلالها: "كان ياماكان ياسعد يا أكرام، كان في شاب زمان كبر وفتح عنيه، مالهوش في الدنيا مكان، كان ياما كان أه منك يازمان، كان عمل إيه في دنيته، وليه تاخدوه بذنب أسرته، يروح لدول يرفضوه، وبكلمة جارحه يصدوه، أه يازمن عجيب، هو كنت عملت إيه، بتاخدوني بذنب أمي وأبويا ليه، ياتري ياما لو شوفتك هعمل إيه، هتحسي بيا، وأحس بيكي، وأنتى من زمان الدم مات في عينيكي".
وأضاف: "بتلفظ ياما بسببك، بتلفظ وأنا من لحمك ودمك، وسبتيني محطوط بين الدبان والدود، أنقذتوني ليه ياريتكم سيبتوني أموت، أنقذتوني علشان أقابل مصيري، وأنا ليه مكنتش زي غيري، ياناس ياهو ياخلق يامحترمين حد فيكم يعرف أمي مين، هي تشبهني ولا تشبه مين، هي بيضا ولا سمرا ولاخمرية، ياما أنتي فين حيرتيني، وإزاي هان عليكي تسبيني، سبتيني لشوية ناس عندهم إحساس خدوني وكبروني وعلموني واللى عليهم عملوه، وأنتي ياما عملتي إيه، أسالة كتير بتدور في الراس، وعمري مالقيتلها إجابة ولا أساس، خمرية ولا تشبهي أم فوزية، اللي ضمتني وكبرتني وربتني، طب هعمل إيه، دا قدري وماليش يد في، يتيم أه أمال الرسول وصى علينا ليه، دا ربنا ذكرنا في القرآن 5 مرات، وأنتو مش راضيين تحسوا بينا ليه".
المصدر الفجر

سياسة التعليقات لموقع ايه الاخبار
إن جميع التعليقات والمشاركات المدونة هنا إنما تعبر عن رأي كاتبها . ويكون مسئولا" عنها مسئولية قانونية وأدبية عن هذه التعليقات والمشاركات. ونهيب بجميع القراء والزوار الابتعاد عن التعليقات غير الهادفة أو التي تسئ لأي شخص أو جهة بأي حال من الأحوال .
التعليق بالفيس بوك